6.20.2012

Casal's Monitors


Hello everyone!
There are only six days left before the English casal starts, and today we'd like to introduce ourselves so that you get to know a bit more about the monitors!
Hola  a tots i totes,
Només falten sis dies  perquè el casal comenci, i avui ens agradaria presentar-nos per què així pogueu conèixer una mica més els monitors.


I’m Sandra, I’m  a 22 year-old student of Audiovisual Comunication. Four years ago I obtained my monitors qualification and since then I’ve been working in different summer camps and “casals”. As regards my experience abroad, last summer I went to Torquay, a town in the south of England, to do an internship.
People describe me as being cheerful and extrovert, so I enjoy working with children and even most if I can teach them English. I love reading, the cinema, dancing, theatre and playing the guitar.

Em dic Sandra, sóc una estudiant,  de 22 anys,  de Comunicació Audiovisual. Fa quatre anys em vaig treure el títol de monitora de lleure i des de llavors que he estat treballant en diferents campaments i casals d’estiu. Pel que fa a la meva experiència a l’estranger, l’estiu passat vaig fer unes pràctiques a Torquay, una ciutat al sud d’Anglaterra. Qui em coneix diu que tinc un caràcter extravertit i alegre, per això m’encanta treballar amb nens i encara més si tinc l'oportunitat d’ensenyar-los anglès. M’agrada el teatre, llegir,  el cinema, ballar i tocar la guitarra.


I’m Anna, I’m 20 years old and I’m from Súria, a little town close to Manresa. I am currently living in Barcelona since I’m taking my university studies here.
Dealing with children has always been in my day-to-day: I am entitled monitor, I was the head of a Scout Group for 4 years, I have participated as an instructor in different summer camps and routes in Catalonia and abroad. I was part of a linguistic immersion project in Shoeburyness (England) as a monitor and teacher. Besides the relationship with children, some of my hobbies are theatre (I’ve participated in several plays) and Castellers.

Sóc l’Anna, tinc 20 anys i sóc de Súria, un petit poble al costat de Manresa. Actualment, estic vivint a Barcelona, ja que estic cursant aquí els meus estudis universitaris. El tracte amb els nens sempre ha estat present en la meva vida: Sóc monitora titulada, he estat cap d’un Agrupament Escolta durant 4 anys, he participat com a monitora en rutes i campaments d’estiu a Catalunya i també a l’estranger. Vaig formar part d’un projecte d’immersió lingüística a Shoeburyness (Anglaterra) com a monitora i mestra.  A part de la relació amb els petits, algunes de les meves aficions són el teatre (he participat en diverses obres) i el món casteller.


I'm Alba, I’m twenty years old and I’m an ex-pupil of Col·legi Sant Miquel. I lived my first experience as a monitor in the camp of my own school when I was eighteen, and I have worked with kids and teenagers ever since. In addition, I joined some linguistic courses as a student in Dublin and Canada. Last summer I worked as a monitor-teacher in two language summer camps organized by Generalitat de Catalunya, “l’Estiu és teu”. Furthermore, I’ve been joining the ex-pupils’ theatre company (Cavall de Tramoia) in Col·legi Sant Miquel for three years. When I’ve got free time I devote it to hobbies related to music, sports, cinema or literature.

Sóc l’Alba, tinc vint anys i sóc exalumna del Col·legi Sant Miquel.  Als divuit anys vaig viure la meva primera experiència com a monitora al mateix casal de la meva l’escola i des de llavors treballo amb nens i adolescents. A més, he participat com a estudiant a cursos lingüístics a Dublín i Canadà. L’estiu passat vaig treballar com a monitora-professora a dues estades lingüístiques de la Generalitat de Catalunya, “l’Estiu és teu”. També fa tres anys que formo part del grup de teatre d’exalumnes del Col·legi Sant Miquel (Cavall de Tramoia). Quan tinc temps lliure el dedico a hobbies relacionats amb la música, l’esport, el cinema o la lectura.


My name is Dave and I live in the mountains in Collserola with my wife and our 1 year old baby. Apart from teaching kids and adults English, I also teach Art and love to paint and draw. I am very much looking forward to the CSM Olympic Games and making this an English experience for the children to remember!

 Jo sóc el Dave i visc a la muntanya, a Collserola, amb la meva dona i el nostre fill d’un any. A més d’ensenyar anglès a nens i adults, també ensenyo art i m’encanta dibuixar i pintar.  Estic desitjant començar el casal d’anglès i fer d’aquesta una experiència que els nens recordin per sempre!


My name is Sara Montes and I am the coordinator of the casal. I was born in Manacor, Mallorca, but I have lived in Barcelona for 7 years now, where I work as a teacher of English in Col.legi Sant Miquel. I have also worked with kids in esplais and casals, and I love theatre, music, swimming, playing the guitar and literature.

Em dic Sara Montes i sóc la coordinadora del casal. Vaig néixer a Manacor, Mallorca, però fa set anys que visc a Barcelona, i treballo al Col.legi Sant Miquel com a professora d’anglès. També he treballat amb nens i nenes a esplais i casals. M’encanta el teatre, la música, la natació, tocar la guitarra i la literatura.


We are all looking forward to starting with the casal!
Estem tots i totes desitjant començar el casal! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario